6 клас
24.04.2020
Продовжуємо крокувати сторінками книги рекордів. Сьогоднішня сторінка буде присвячена «грибам-убивцям»
1. Задача. Скільки грибів можна зібрати в лісі , площею 5 га, якщо відомо, що 1га лісу дає близько 100 кг грибів.
У плодових тілах їстівних грибів багато білків (близько 40%), а також вуглеводів (до 15%). А чи знаєте ви правила збору їстівних грибів? Чи знаєте ви які гриби отруйні, а які їстівні? Про це піде мова на сьогоднішньому уроці.
Сприйняття та засвоєння нового матеріалу
Самостійна робота з підручником. Учні розбирають гриби із кошика і таким чином формують групи. Отримують завдання на картках.
Прочитайте у §50 (сторінка 226)
Дайте відповідь на питання:
1. Які гриби називаються отруйними?
2. Звідки береться отрута у грибах?
3. Що таке первинні та вторинні отруєння від грибів?
Прочитайте §50 (сторінка 226-227)
Складіть пам’ятку для грибника:
1. Як правильно збирати гриби?
2. Чи є «домашні» способи розпізнавання грибів їстівних та отруйних
Прочитайте сторінку 227 (§50), розгляньте мал. 219, 220
Дайте відповідь на питання:
1. Які смертельно отруйні гриби зустрічаються на Україні?
2. Опишіть їх?
3. Назвіть симптоми отруєння цими грибами?
Прочитайте §51, розгляньте мал.. 223, 224, 225.
Дайте відповідь на питання:
1. Назвіть категорії їстівних грибів?
2. Дайте коротку характеристику цих категорій?
3. Наведіть приклади трубчастих та пластинчастих їстівних грибів
Користуючись §51 (сторінка 233), Червоною книгою України,
дайте відповідь на питання:
1. Які гриби занесені до Червоної книги України?
2. Як правильно поводитись, коли зустрінете такого гриба?
24.04.2020
Значення грибі. Отруйні гриби
Продовжуємо крокувати сторінками книги рекордів. Сьогоднішня сторінка буде присвячена «грибам-убивцям»
1. Задача. Скільки грибів можна зібрати в лісі , площею 5 га, якщо відомо, що 1га лісу дає близько 100 кг грибів.
У плодових тілах їстівних грибів багато білків (близько 40%), а також вуглеводів (до 15%). А чи знаєте ви правила збору їстівних грибів? Чи знаєте ви які гриби отруйні, а які їстівні? Про це піде мова на сьогоднішньому уроці.
Сприйняття та засвоєння нового матеріалу
Самостійна робота з підручником. Учні розбирають гриби із кошика і таким чином формують групи. Отримують завдання на картках.
Прочитайте у §50 (сторінка 226)
Дайте відповідь на питання:
1. Які гриби називаються отруйними?
2. Звідки береться отрута у грибах?
3. Що таке первинні та вторинні отруєння від грибів?
Прочитайте §50 (сторінка 226-227)
Складіть пам’ятку для грибника:
1. Як правильно збирати гриби?
2. Чи є «домашні» способи розпізнавання грибів їстівних та отруйних
Прочитайте сторінку 227 (§50), розгляньте мал. 219, 220
Дайте відповідь на питання:
1. Які смертельно отруйні гриби зустрічаються на Україні?
2. Опишіть їх?
3. Назвіть симптоми отруєння цими грибами?
Прочитайте §51, розгляньте мал.. 223, 224, 225.
Дайте відповідь на питання:
1. Назвіть категорії їстівних грибів?
2. Дайте коротку характеристику цих категорій?
3. Наведіть приклади трубчастих та пластинчастих їстівних грибів
Користуючись §51 (сторінка 233), Червоною книгою України,
дайте відповідь на питання:
1. Які гриби занесені до Червоної книги України?
2. Як правильно поводитись, коли зустрінете такого гриба?
Немає коментарів:
Дописати коментар