Освітній цифровий ресурс
«Середовище існування»
В освіті України склалась ситуація, яку можна охарактеризувати як розвиток нового освітнього середовища, необхідними складовими якого на всіх рівнях стали новітні інформаційні технології.
КОНКУРС НА КРАЩИЙ ОСВІТНІЙ ЦИФРОВИЙ РЕСУРС
Електронні ресурси є складовою частиною навчально-виховного процесу, мають навчально-методичне призначення та використовуються для забезпечення навчальної діяльності учнів і вважаються одним з головних елементів інформаційно-освітнього середовища.
Пропонований цифровий ресурс «Середовище існування» складено відповідно до Навчальної програми «Програма з біології для 10-11 класів затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464). Ресурс призначений для використання на уроках біології у 11 класі, відповідно до підручника В. Соболь Біологія і екологія. 11 клас 2019р
Форма ресурсу – веб-сайт.
Посібник покликаний доповнити матеріали уроку додатковим наочним пізнавальним матеріалом, а також сприяє всебічному розвитку учнів. Матеріали, вміщені в цифровому ресурсі, можна використовувати як ілюстративний на уроках біології, що сприятиме зацікавленню учнів. Після опрацювання кожної теми є можливість перевірити свої знання, виконавши тестові завдання та компетентнісні задачі. Навчальний зміст тем у посібнику сприяє реалізації наскрізних змістовних ліній
Ресурс розроблено у різних форматах комп’ютерних програм та вебсервісів: PowerPoint, Windows Movie Maker, YouTube, Google сайт, COGGLE.IT, MindMup, Book Creator, Wizer. me, Online Test Pad, Quizizz, Canva, Edpuzzle, WordArt, NearPod, Lino it, Thinglink, TED-Ed.
Ресурс розрахований, у першу чергу, на використання учителями біології при викладанні предмету в 11 класі загальноосвітньої школи, а також може використовуватися учнями при самостійному або дистанційному навчанні.
Назва теми є інтерактивним посиланням на ресурс. Назва програми є інтерактивним посиланням на програму в якій створено ресурс
Немає коментарів:
Дописати коментар